Πολιτική ακύρωσης & επιστροφών
Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:
Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε πίσω «back» στον browser σας και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 2106925666 & 2111136100 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελίας σας.
Μετά την παραλαβή του προϊόντος,εντός 14 ημερολογιακών ημερών απο την παράδοση του, καλέστε μας ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, για να μας ενημερώσετε ότι επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας. Σε περίπτωση που παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε μαζί μας και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας.
Επίσης, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη(κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη.
Σημειώνεται ότι για οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος απαραίτητη είναι η συμπλήρωση της σχετικής φόρμας που μπορείτε να ζητήσετε από το τμήμα πωλήσεων .
Επιστροφές Προϊόντων
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιστρέφονται βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, με το σύνολο των εξαρτημάτων τους, των εντύπων που τα συνοδεύουν και της συσκευασίας τους σε άριστη κατάσταση, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Για την αποφυγή της ταλαιπωρίας των πελατών, είναι καλό να ελέγχεται προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας η κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.
Όλοι οι πελάτες υποχρεούνται να ειδοποιήσουν την εταιρεία σε περίπτωση αισθητικών ελαττωμάτων στην συσκεύασια τους κατα την ώρα της παράδοσης και να μην τα παραλαβούν απο την μεταφορική .Σε περίπτωση παραλαβής προιόντων απο τον πελάτη με εμφανή ελαττώματα στην συσκευασία δεν μπορεί να γίνει επιστροφή των προιόντων. Η εταιρία μας δε ευθύνεται σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει το προϊόν σε αρίστη κατάσταση και εκ των υστέρων το προϊόν χτυπηθεί κατά την διαδικασία μεταφοράς του στο τελικό σημείο τοποθέτησης του.
Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Auto moto ΛΑΔΑΔΙΚΟ ΟΕ για την αποστολή των προϊόντων σε αυτόν καθώς και το κόστος της επιστροφής τους.